Llegada - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Karin Jager - WaarBenJij.nu Llegada - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Karin Jager - WaarBenJij.nu

Llegada

Door: Karin de Jager

Blijf op de hoogte en volg Karin

24 Januari 2010 | Spanje, Barcelona

Holaa !

Cindy y Karin arrivido gistermiddag en Barcelona.
Voor wie mijn berichtjes/avonturen wil lezen maak ik dan toch maar een site aan.
Niet belovend dat ik er alles op zal zetten xD.

Gistermiddag hebben we eerst (niet wetend dat de La Rambla zoooo groot was) een aardig stukje gesjouwd met koffers en al en zijn we uiteindelijk (na 5 minuten lopen in de Spaanse term & 30 minuten in Nederlandse term, niet te missen deze recordtijd mede mogelijk gemaakt door de vele pitstops van Madame Cindy de Jong) gearriveerd bij ons prachtige hosteleria.

Hier zitten wij inmiddels 2 dagen & vermaken ons prima, we hebben zelfs cleaning service (die we vanmiddag maar over hebben geslagen). Vandaag hele dag van tien tot vier kamers wezen zoeken op ons laptopje & uiteindelijk 1 kamer bezocht. Gisteren ook meteen aan de slag geweest en 2 kamers bezocht. Uiteindelijk allemaal niets geworden.

Gisteren lekker gegeten onder de grond bij het metro station Plaza Catalunya y today maar een maccie gedaan, dan weet je tenminste wat je krijgt ;).

Zonet nog een flesje champagne gehaald om ons nog niet gevonden huisje te vieren.
Natuurlijk stellen wij ook hoge eisen, zodat als jullie allemaal langskomen het allemaal naar jullie zin zullen hebben.

Groetjes het sociale stelletje

Ps. Let ipv op mijn zinsopbouw & woordgebruik maar gewoon simpelweg alleen op de inhoud!

• 28 Januari 2010 - 15:17

Thomas:

Haha leuk man!
    en lekker weer daar zie ik. Dus ik hoop dat jullie het verder ook leuk krijgen

xx Thomas

Cindy :

yeah dudeee jouw verslag heeft wel meer inhoud als die van mij haha.

Isis :

whoooo 27 graden?!!! is het echt zo warm?!! beter! nou ik hoop dat jullie snel een huisje hebben en veel plezier he!!

xxx isis

Karin De Jager:

Ja iss, je hoeft al bijna geen (winter)kleding meer mee te nemen als je naar Spanje toekomt.

Nee mensen, het is hier nog lang geen 27 graden. Ik zal eens even kijken vanavond hoe ik deze lekkere graden een paar cijfertjes naar beneden kan halen.

Kus

Esther:

Hahahaha, 30 minuten in Nederlandse tijd

Immie & Peter:

Holaa! Karin, zo te lezen heb je het alweer naar je zin. Succes met jullie zoektocht naar een huisje!

Xxx Peter&Immie

Pieter:

Hee!

Mooi dat het ongeveer 30 graden warmer is bij jullie... Vreselijk we vriezen hier zowat stuk! Heel veel succes met het zoeken van jullie huisje! Als je er 1 hebt ga ik kijken of ik een weekend langs kan komen!

Liefs Pieter

Pierre:

Hope you have found a house, living in the streets is not ideal!
    Nice to read what it is like to be in Barcelona as a Dutch student!

Enjoy!