Last report - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Karin Jager - WaarBenJij.nu Last report - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Karin Jager - WaarBenJij.nu

Last report

Door: Karin de Jager

Blijf op de hoogte en volg Karin

25 Juni 2010 | Spanje, Barcelona

Buenaass todos !

Een spoor van leven is alweer een tijd geleden. Nee ik was niet de k2 aan het beklimmen, ook heb ik geen onbewoond eiland ontdekt en daar in een hut van bamboe en stro blijven wonen en ook mijn internet is al die tijd nog blijven leven. De waar ben jij helpdesk was al een beetje bezorgd.

Het is eigenlijk gewoon dat ik heerlijk aan het genieten ben en helemaal niets weet te beschrijven, vertellen of bekend te maken. Of gewoon geen zin heb,ha-ha. Ben deze laatste maand extra aan het genieten in de overheerlijke parken hier in Barcelona, op het strand zitten dat eindelijk weer bereikbaar is ivm het weer, tripjes buitenom Barcelona maken en bezoekjes aan vrienden.
(Karin werkt ook nog wel gewoon 40uur in de week or!)

Zoals jullie waarschijnlijk hebben ontvangen, een mail met Karin komt 5/6 July thuis!

Yes, verdad. Hele halfjaar was een heerlijke beleving en soort van vakantie voor me.

De laatste twee verhalen van mijn waar ben jij waren natuurlijk ook erg avontuurlijk maar hadden niet zo zeer gehoeven van mijn part, maar goed zo realiseer je je ook weer dat het leven niet altijd even leuk is en dat je no matter what goed op jezelf moet passen. Het gaat daar in tegen nu goed met me, al doe ik het nog wel rustig aan en ben ik + San joan nog maar een aantal keren uitgeweest.

Alcohol gaat er ook nog niet helemaal in, wat natuurlijk niet echt een probleem is opzich.

Afgelopen week naar Montserrat geweest met een groepje, erg gezellig gehad !
Even lekker een tripje buitenom Barcelona, heeerlijk wat een rust in die bergen!

Ook eergisteren was San Juan, wat een feest ! Nou niet dat ik er veel van heb meegemaakt qua het feest zichzelf, want ik was op het moment zelf niet te bekennen bij het bekende strandfeest maar goed ! San Joan word hier gevierd als verbranding van de winter, oude meubels en erg veel vuurwerk word er afgestoken, alle feestbeesten van Barcelona zijn op het strand ! En ja ja dat zijn er nog al wat! Zelf heb ik één groen vuurpijltje gezien vanuit het raam waaauwww dat was me wat zeg !

Nee ik had een huisparty, maar het was super gezellig dus arriveerden we iets later dan ik had gepland. Na partyen met me vrienden was ik nog even naar een groepje collega’s gegaan omdat ik toch ook bijna vertrek uit Barcelona!

Toen ik thuiskwam had ik net twee uurtjes geslapen totdat Dirky me wakker belde om me wat leuks te vertellen.
Toen ben ik maar gaan douchen en gepland om op het strand verder te slapen aangezien ik toch vrij was. Een béétje verbrand en door onze fijne google heb ik net yoghurt en komkommer uitgetest om achter de waarheid te komen, ruikt lekker maar het helpt jammer genoeg niet echt. . . . Zoals ze me op me werk Shrimp noemen heb ik de eer gedaan aan mijn naam.

Goed, gisteren lekker Nederland gezien in de kroeg en nog even genoten van de overwinning. Maandag? Maar weer, hup holland !

Waarschijnlijk in Nederland van de kampioenschap genieten, ik ben over minder dan 2 weken al thuis! Cindy & ik hadden al even nagedacht wat we ons hotel als cadeau zouden geven, twee paar klompen en wat drop dan maar? Lekker op zijn hollands.

Nouuu goedd, dit zal ook wel mijn laatste verhaal uit Barcelona geweest zijn, dus geniet ervan en lees het nog maar een keer over !

Alvast ieder een fijne vakantie & tot snel !

Beeesossss Karin

Ps. Ik kon natuurlijk mijn waarbenjij in Barcelona report natuurlijk niet afsluiten met zo'n bah avontuur, dus ik móést ook wel een nieuw bericht schrijven eh ;)

  • 26 Juni 2010 - 02:40

    Mats:

    Enjoy your trip back home!


  • 27 Juni 2010 - 11:03

    Pierre:

    Hope you'll have a safe journey home! Once back enjoy your real holiday!

  • 28 Juni 2010 - 17:47

    Immie & Peter:

    Hey Karin, genoten van je laatste verhaal, erg vermakelijk. Jammer nietwaar dat je binnenkort afscheid moet nemen. Weer 'back to reality'. Maar afijn, je hebt weer een geweldige ervaring (zowel positief als negatief) opgedaan. We wensen je alvast een hele goede reis terug!! Kuzz van ons beide.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Barcelona City

Recente Reisverslagen:

25 Juni 2010

Last report

06 Mei 2010

Part 2 =)

04 Mei 2010

After a long break finally some stories again

21 Februari 2010

Week 3/4 in Barcelona

02 Februari 2010

Week 2 in Barcelona
Karin

Actief sinds 04 Aug. 2008
Verslag gelezen: 448
Totaal aantal bezoekers 21748

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2013 - 07 Februari 2014

Paramaribo City

23 Januari 2010 - 07 Juli 2010

Barcelona City

29 Juli 2008 - 10 Januari 2009

London city

Landen bezocht: