Part 2 =) - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Karin Jager - WaarBenJij.nu Part 2 =) - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Karin Jager - WaarBenJij.nu

Part 2 =)

Door: Karin de Jager

Blijf op de hoogte en volg Karin

06 Mei 2010 | Spanje, Barcelona

Hola guapas,

Ook bedankt voor jullie steun.

Ik dacht laat ik ieder nog een beetje op de hoogte houden door nog een vervolgberichtje te schrijven.

Het gaat nu ik weer in me bed lig de hele dag wat beter met mij.
Gisteren zou ik weer eens lekker gaan werken, lekker de gedachtes op nul en nergens meer aan denken. Dat ging wat anders dan verwacht, ik was eergisteravond al behoorlijk misselijk en gisterochtend ook. Gaf over, trilde en voelde me een beetje dizzy, toch even doorzetten en gewoon doorgaan.

Toch werd het me allemaal wat teveel en ben ik een uurtje op me werk geweest en heb ik met Human Resource (personeelszaken) gepraat en belandde ik weer in het ziekenhuis.

Een collega is met mij meegegaan, ook wel handig aangezien mijn vocabulaire medische woordenboek niet veel verder gaat dan duidelijk te maken dat ik me dik niet goed voel.
Ik heb weer medicijnen mee gekregen om te ontspannen en ben weer een tijdje vrij van me werk.

Dat wordt dus weer lekker hele dagen in bed liggen, maak straks nog een record van anderhalve week.

Aangezien mijn collega mee was en ook ongerust was heeft ze even goed doorgevraagd,
Wat bleek dat ze mijn urine niet hebben getest en daar juist de drugs van vrijdag (eventueel)in had moeten zitten, ze hadden alleen het bloed getest en daar kwam niets uit. En ik had alle symptomen ook wel als gevolg. Het was waarschijnlijk(is) een mix (‘’bad trip’’ ) van drugs en het spuitje van vrijdag dat goed verkeerd is gevallen bij me.

Het is allemaal niet erg fijn maar ik ben al dankbaar genoeg dat ik verholpen ben van het rare gedoe met mijn ogen en nek.

De doktoren herkenden me nog goed in het ziekenhuis en hebben me nog goed geholpen gisteren en kwam gelukkig meteen aan de beurt! Voor nu heb ik weer medicijnen en moet ik me zaterdag weer een stukje beter voelen. Ik hoop het echt. Mijn nek heeft natuurlijk ook een rare klap gehad en aangezien ik hier 2 x per week naar de chiropracter ga zal ik hem eens bellen als het misschien goed voor me is om behandeld te worden ja of nee. Verder hoop ik dat ik geen rare verhalen of vervolgverhalen hoef te schrijven hierover of in the future =)

Ach ja, het leven is fallin’, stand up and raise above right !

Uiteindelijk word je er alleen maar sterker van en waardeer je het leven steeds meer.
Ik dacht namelijk dat ik voor altijd in die ‘bad trip’ zou blijven hangen.

Laat ik het niet dramatischer maken dan dat het is !
Volgende keer komen er weer fijne verhalen en ik zal goed op mezelf passen.


Liefs from Barcelona

  • 06 Mei 2010 - 09:37

    Pieter:

    Dag lieve Karin,

    echt naar dat je dit allemaal moet mee maken. Helemaal klote dat het ook nog eens in het buitenland moet gebeuren. Heel veel sterkte met alles en ik hoop dat je gauw weer een beetje de oude bent.

    Liefs Pieter

  • 06 Mei 2010 - 09:54

    Jo-Anne:

    Heey Krinn!

    Wat vervelend dat je dit moet overkomen zeg.. En dan ook nog in Barcelona! Gelukkig heb je daar vrienden die goed voor je zorgen!
    Ben blij om te lezen dat je een leuke stage hebt. Rust maar even goed uit.

    Beterschap, xxx Jo

  • 06 Mei 2010 - 19:49

    Fam. Feenstra:

    Hooi Karin!
    Gelukkig gaat het weer wat beter met je, en hopelijk kan die chiropracter wat voor je betekenen. We lezen vrijdag het vervolg wel van jou, veel sterkte en beterschap!
    Groetjes uit sint nicolaasga

  • 06 Mei 2010 - 20:14

    Mats:

    Topper! Goeie berichten, Hou ons op de hoogte :)

  • 06 Mei 2010 - 20:45

    Isis:

    zo ik schok wel even toen ik dit las!! dat moet echt heel eng zijn geweest en vooral in het buitenland! gelukkig gaat het weer wat beter maar je moet wel echt ff rustig aan doen en echt uitzieken! nou ik hoop dat je snel weer helemaal beter bent en dat het nooit meer gebeurt. sterkte en veel liefs xxx Isis

  • 08 Mei 2010 - 06:09

    Pierre Noordmans:

    Hi,

    Good to read something about your adventures in Barcelona again, and adventures they are! Hope everything will be OK now. I think you have got great colleagues over there. If we skip the health part, sounds like you are having a great time. Enjoy!

    Regards Pierre

  • 17 Mei 2010 - 20:42

    Henk, Anna En Yvonne:

    Hoi Karin,

    Wij hopen dat het inmiddels beter met je gaat. Fijn dat je het zo naar je zin hebt in Barcelona. Je stage duurt ook niet zolang meer. Wij zijn benieuwd hoe het verder je gaat en wat je na je stage gaat doen. Met Yvonne gaat het ook goed. Ze kan inmiddels lopen.

    Groetjes Henk en Anna en een knuffel van Yvonne.

  • 25 Mei 2010 - 08:55

    E. Bouland:

    Hallo Karin,

    Ik wens je vanuit Zwolle beterschap toe!

    Groeten vanaf het Deltion,

    E. Bouland

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Barcelona City

Recente Reisverslagen:

25 Juni 2010

Last report

06 Mei 2010

Part 2 =)

04 Mei 2010

After a long break finally some stories again

21 Februari 2010

Week 3/4 in Barcelona

02 Februari 2010

Week 2 in Barcelona
Karin

Actief sinds 04 Aug. 2008
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 21743

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2013 - 07 Februari 2014

Paramaribo City

23 Januari 2010 - 07 Juli 2010

Barcelona City

29 Juli 2008 - 10 Januari 2009

London city

Landen bezocht: