Algemene informacion - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Karin Jager - WaarBenJij.nu Algemene informacion - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Karin Jager - WaarBenJij.nu

Algemene informacion

Door: Karin de Jager

Blijf op de hoogte en volg Karin

24 Januari 2010 | Spanje, Barcelona

Welkom bij mijn site karindejager.waarbenjij.nu,

In dit dagboek kun je vanaf nu mijn reisverslagen lezen, waarop ieder kan reageren. Zodra je een reisverslag hebt geplaatst krijgt iedereen die zijn e-mailadres heeft ingevuld een e-mail (zie de mailinglist). Zo weet iedereen precies wanneer er weer iets nieuws in mijn dagboek staat.

Adiòs

  • 31 Januari 2010 - 12:38

    Cheyene Van Tartwijk:

    Hee meis.,

    begin jij morgen al met werken? ik ga vandaag even handjes schudden en me even voorstellen.. ik ga dr vanuit dat ik meteen aan de bak moet,, EN HET IS HIER ZULK LEKKER WEER:( njaa., k hoop dat ik 2 dagen achter mekaar vrij ben;) kan ik daar ook meteen even van genieten.,

    veel succes morgen igg..

    liefs! x

  • 15 Februari 2010 - 20:10

    Cheyene Van Tartwijk:

    haha serieus? hmm nah vandaag was t hier ook wat minder,, vanochtend regen maar toch nog 9 graden,, als het zonnetje schijnt is t echt gewoon warm in de zon., hoe is stage? vermaak je je een beetje? en je spaans?

    xx liefs en groetjes aan cindy;)!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Barcelona City

Recente Reisverslagen:

25 Juni 2010

Last report

06 Mei 2010

Part 2 =)

04 Mei 2010

After a long break finally some stories again

21 Februari 2010

Week 3/4 in Barcelona

02 Februari 2010

Week 2 in Barcelona
Karin

Actief sinds 04 Aug. 2008
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 21755

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2013 - 07 Februari 2014

Paramaribo City

23 Januari 2010 - 07 Juli 2010

Barcelona City

29 Juli 2008 - 10 Januari 2009

London city

Landen bezocht: