Algemene informacion - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Karin Jager - WaarBenJij.nu Algemene informacion - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Karin Jager - WaarBenJij.nu

Algemene informacion

Door: Karin de Jager

Blijf op de hoogte en volg Karin

24 Januari 2010 | Spanje, Barcelona

Welkom bij mijn site karindejager.waarbenjij.nu,

In dit dagboek kun je vanaf nu mijn reisverslagen lezen, waarop ieder kan reageren. Zodra je een reisverslag hebt geplaatst krijgt iedereen die zijn e-mailadres heeft ingevuld een e-mail (zie de mailinglist). Zo weet iedereen precies wanneer er weer iets nieuws in mijn dagboek staat.

Adiòs

• 31 Januari 2010 - 12:38

Cheyene Van Tartwijk:

Hee meis.,

begin jij morgen al met werken? ik ga vandaag even handjes schudden en me even voorstellen.. ik ga dr vanuit dat ik meteen aan de bak moet,, EN HET IS HIER ZULK LEKKER WEER:( njaa., k hoop dat ik 2 dagen achter mekaar vrij ben;) kan ik daar ook meteen even van genieten.,

veel succes morgen igg..

liefs! x

• 15 Februari 2010 - 20:10

Cheyene Van Tartwijk:

haha serieus? hmm nah vandaag was t hier ook wat minder,, vanochtend regen maar toch nog 9 graden,, als het zonnetje schijnt is t echt gewoon warm in de zon., hoe is stage? vermaak je je een beetje? en je spaans?

xx liefs en groetjes aan cindy;)!