Week 3/4 in Barcelona - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Karin Jager - WaarBenJij.nu Week 3/4 in Barcelona - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Karin Jager - WaarBenJij.nu

Week 3/4 in Barcelona

Door: Karin de Jager

Blijf op de hoogte en volg Karin

21 Februari 2010 | Spanje, Barcelona

Hola guapas !
‘’*r uo idf nkj nfdkn iuhlk yuyg !! eerra hallo kipjvc kuip laesde rydvr* kuiplaeefEfhdfs ‘’
Kuipl aee fEfh dfs #(*r uidf n kjnfdkn 89ru9834 rf, efEfhdfs #(*r uoidf n kjnfd kn 89r u9834 rf ?!?!
efEfhd fs #(*r uidf nkjnfdkn 89r u9834rf !! k uiplae popo fhdfs #(*huisje poala fdkn ?
Jaa snappen jullie er iets van ?! Nou, ich auch nicht ! Zo gaat dat dus de hele dag door hehe.
Dacht het at least wel te kunnen verstaan, maarr i’m sooo lucky dat ze hier zo m#ngolen snel Spaans spreken dat zelfs ik er geen enkele zin kan uitpikken. Ja, ik pik er twee woorden uit en verzin er gewoon wat leuks bij verder. Het hele hotel weet al bijna dat de Dutchy girls geen Spaans spreken, hahaha. Ook erg leuk, zat ik gisteren alleen bij de executive lounge bij de receptie, was maintenance (technische dienst) er een deur aan het maken waar ik natuurlijk langs moest om vieze borden/kopjes te plaatsen, maar het enige wat we tegen elkaar konden zeggen was hola/hello. Haha, verder snapten ze me niet, dus heb maar even gewacht tot dat ze klaar waren.
Mijnn updates,
Well, Cindy ik gaan back to school, omdat we het zo missen. Ga me maandag inschrijven voor een 6uurs per week avond cursus. Dan zullen we al die conjo’s eens even een lesje leren met ons volkennis Spaans!
Carnaval was in Barcelona, heb helaas de biggest optocht niet gezien die zo mooi op de plaatjes en foto’s staat op internet & in tijdschriften, wel een optocht gezien in Sitges. Sitges is een mooi plaatsje 3 kwartier reizen met de trein vanaf Barcelona. Had een ‘blind date’ met Sylvana en de rest en het is erg gezellig geworden, na de tijd nog een kroegje gepakt dus dan weten jullie het wel.
Huisje, onze magnetron waar we niet om hebben gevraagd is binnen. Opwarmmaaltijden welkom! Ook had ik een nieuw matras aangevraagd omdat dit matras niet goed voor me rug was en aangezien het al erg oud was en ik de plankjes van het bed zelf voelde. Meteen de volgende dag stond er een nieuwe voor de deur ! Echt super! (Hebben dus nu ook een visitematras erbij)
Werk, ik begin elke dag om 7 uur, dus moet ik 6 uur ook wel van huis af. Jammer zeg, want vrienden vragen me mee naar barretjes en clubs alleen dan zou ik niet eens op tijd thuis zijn om naar me werk te gaan als ik het op de A la Karin manier zou doen! Ben wel elke dag lekker klaar om 3uur!
Wat ik vandaag ga doen,
Ben vandaag lekker wezen uitslapen aangezien ik gisteren nog ben weggeweest. Toch lekker vrij & morgen ook. Morgen even dingen regelen zoals NIE nummer, dit moet je hebben als bewoner van Spanje als je er langer zit dan 3 maanden. En dus de avondschool regelen.
Ik zal zo nog even op google translator een briefje voor de buurvrouw maken, toen ik gisteren thuiskwam was de vrouw met een vriendin en zeiden ze me gedag inclusief een 10 minuten gesprek in het Spaans waar ik nietss maar dan ook niets van snapte. Zal haar even schrijven of het erg belangrijk was omdat ik er niets van snapte en alleen maar wat knikte en zei dat het wel goed zat.
Ging geloof ik over het huisje namelijk, hihi.
Verder heb ik geen updates, spannende verhalen of iets dergelijks.
Ik heb het tot nu toe erg naar me zin en het hotel bevalt me goed, much better dan de stage die ik in Londen heb gehad!
Mijn adres is trouwens:
Carrer d’Olzinelles 63, 2° 1A
08014 Barcelone
Catalunya, España

Voor nog alle valentijns kaarten y vervroegde verjaardags kaarten.

Mucho amor,

Karin

  • 21 Februari 2010 - 14:04

    Esther:

    Hahahaha het voordeel van Nederland :p
    Though vanochtend een paar Duitsers echt ik kan dr niks mee :p
    Maar jij staat ook eerst alleen lounge of word dat wel wat afgewisseld?

    Maar wel goed dat jullie zo'n cursus gaan doen
    Als jullie weer terug komen kunnen jullie vloeiend Espanol :D

    Anyway talktoyoulater xx E

  • 21 Februari 2010 - 15:57

    Ilona:

    Heey,

    Ja ik ken inderdaad al wat meer mensen hier in Barca. Jij ook?

    Haha ja maar ik heb ook een heel deel van de film wel gezien! Op het einde werd het me alleen te moeilijk om mijn ogen open te houden haha.
    Jawel er zijn 3 bioscopen in Barcelona waar ze Engels gesproken films draaien en daar heb je dan Spaanse ondertiteling.

    Succes met je avondschool!

    xx

  • 06 Maart 2010 - 12:42

    Paulien:

    en hb je veel valentijnskaarten ontvangen?? :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Barcelona City

Recente Reisverslagen:

25 Juni 2010

Last report

06 Mei 2010

Part 2 =)

04 Mei 2010

After a long break finally some stories again

21 Februari 2010

Week 3/4 in Barcelona

02 Februari 2010

Week 2 in Barcelona
Karin

Actief sinds 04 Aug. 2008
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 21711

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2013 - 07 Februari 2014

Paramaribo City

23 Januari 2010 - 07 Juli 2010

Barcelona City

29 Juli 2008 - 10 Januari 2009

London city

Landen bezocht: