Verhaaltje 1 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Karin Jager - WaarBenJij.nu Verhaaltje 1 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Karin Jager - WaarBenJij.nu

Verhaaltje 1

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Karin

04 Augustus 2008 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Reis van Holland naar Londen / Eerste dag in Londen.

Ben veilig aangekomen in Londen samen met mij huisgenootje !
De reis ging erg gemakkelijk en eigenlijk wel vanzelf, natuurlijk ook door de goeie instructies van mijn ervaren londenaarse zus! Samen hebben Joanne(huisgenootje) en ik er alweer 10 kilo af door het vele heen en weer geloop van ons huisje naar winkels.
Om een voorbeeld te noemen, we hadden geen electriciteit dat moest je opladen met een sleutel bij een (onvindbare) winkel.
Staan we voor de winkel en ja hoor, hebben we de sleutel vergeten . Nóg maar een keertje dus!

We kwamen aan bij ons huisje, de huisbaas gaf the keys en was eigenlijk meteen weer weg. Geen tijd om dingen uit te leggen want ze had een afspraak. Vrijdag komt ze nog even langs om dingen uit leggen (Vast al wel zelf uitgevonden dan), weten nu al hoe de oven werkt met een heerlijke Engelse pizza .. Op naar het studentenleven, leven op afhaalmaaltijden, late avonden en geen kritiek van ouders .

Deze week hebben we nog vrij, dus alle tijd om een bankrekening te openen voor Joanne, het ingewikkelde systeem van internet in Londen uitvinden & gelukkig hebben we de electriciteit na een dag uitzoeken al opgelost ! De rest zal vanzelf volgen !

Kisses 'nd huggss me ..