Verhaaltje 2 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Karin Jager - WaarBenJij.nu Verhaaltje 2 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Karin Jager - WaarBenJij.nu

Verhaaltje 2

Door: Karindejager

Blijf op de hoogte en volg Karin

04 Augustus 2008 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hi there !

Alweer een klein weekje erop zitten in tha big city !
Nog 21 weeks to go people .
Heb de week als het niet in het centrum was in het park doorgebracht, allemaal erg gezellig, druk, mooi, vernieuwend en alles .. Alles gaat nog goed en ik vermaak me prima (Begin het stiekem steeds leuker te vinden ookal wou ik bij het begin absoluut níét naar Londen !). Maar dat zal wel gewoon de onzekerheid zijn, dat je van niets afweet, alles opnieuw moet doen en nog erger All by yourself ! Maar het valt me eigenlijk reuze mee ! Heb vandaag zelfs m’n eigen bankaccount geregeld!

Voor mijn hotel moet ik een uurtje met de bus, ja ja wat ze in Heerenveen met een halfuur/20 minuten zouden doen doen ze hier ongeveer een uur over vanwege de drukte hier.. elke 2 minuten sta je wéér stil. Ik werd er erg gek van bij het begin, maar gek genoeg begint het te wennen ..

Deze dag heb ik ook mijn eerste ‘stagedag’ erop zitten !
Nouja nu is het allemaal nog introductie natuurlijk, ik heb twee introductiedagen.
Vandaag werden we naar een ‘lokaal’ gewezen en daar zaten dan allemaal groentjes/broekies . Het was eigenlijk meer een spelletjesdag, voelde me weer helemaal kind ..
Haha, nee het was best leuk doordat je eigenlijk heel erg leuk werd opgevangen en niet meteen heel formeel te werk ging. Om ons zelf te introduceren hadden ze ook een game bedacht.
Eigenlijk is het als ware het spelletje ik ga op reis en neem mee ….
Nu begonnen we bij de voorste persoon die zijn naam, superpower (wat die wou dat die kon zijn bijv. Invisible or being a dancer ) en zijn favo eten moest noemen, daarna moest de volgende persoon alle mensen voor hem opnoemen en zichzelf. Zo onthoud je natuurlijk het beste alle namen & het was nog leuk ook ..
Natuurlijk zat ik wel bijna helemaal achteraan, maarja shit happens ..

We zaten bij drie grote tafels (per tafel ong. 8 mensen dus best veel groentjes ), en dat waren dan ook meteen drie teams. Deze teams streden om punten en zo deden we allemaal games & quizzes, natuurlijk allemaal over Hilton. Begon goed, want ik kon meteen een presentatie houden over een van de Hilton hotels. (Je kreeg per team 3 hotels en 3 van je groep moisten die hotels presenteren alsof het de beste was, kreeg een paar sleutelwoorden erbij). Nouja het ging me nog redelijk goed af hoor .. Maar goed, in de middag er nog even gelunched en aan het eind was ik om drie/vier uur klaar. Nog even contracten tekenen en naar een bank om een account aan te maken en op naar huis!

Natuurlijk meteen weer in de spits dus werd meteen weer verwelkomt in the big city .
Werden nog een paar kranten in m’n hand geduwd en the journey kon weer beginnen !

En een uurtje later zat ik achter de laptop om jullie mijn dag te vertellen!
Dit was mijn dag tot zover , vanavond nog een filmpje kijken en dan straks weer lekker slapen en op naar morgen, mijn tweede introductiedag ! Deze dag was het ‘lokaaldag’ maar morgen rondom het hotel en omgeving tot 12 uur en daarna ‘heerlijkk’ aan het werk!

Natuurlijk ga ik niet in alle detail mijn dag vertellen dus dit was het wel zo een beetje ..
Anders word mijn verhaaltje ook veel te lang en dan gaat ook niemand het lezen doordat er je er maar 1 blik op hoeft te werpen, en het alweer wegklikt door al die tevele lettertjes op 1 papier !
Ghehe, duss people .. Jullie horen nog van me ..

Nog fijne vakantie voor de mensen die nog lekker in hun bed kunnen liggen deze maand en laat voor de fun maar een berichtje voor me achter ..

Cheers !

  • 04 Augustus 2008 - 21:09

    Hait En Mem:

    Dus je hebt je toch maar bedacht. Leuk, kunnen we ook een beetje meegenieten van je eerste grote avontuur. Blij dat je het stiekum toch een beetje leuk begint te vinden. De eerste stappen zijn nu gezet, the fun komt vanzelf. Hoop dat je veel schrijfmomenten zult vinden, want we vinden natuurlijk elke onbenulligheid (in jouw ogen)leuk. Nou meissie veel plezier en tot horens.

    Kusjes Hait en Mem

    PS: we zullen wat fotoruimte voor je bestellen, want daar zijn we natuurlijk helemaal gek op.

  • 10 Augustus 2008 - 17:58

    Immie & Peter:

    Hoi Karin,
    Gezellig dat we je avonturen kunnen/mogen volgen! En wat fijn dat je het al een beetje leuk begint te vinden. Maar je mag wat ons betreft best wel lange verhalen blijven schrijven hoor, we lezen ze met veel plezier.
    Groetjes,
    Peter & Immie

  • 13 Augustus 2008 - 19:47

    Trienke:

    Heey karin!

    Leuk om zo je verhalen te lezen wat je allemaal beleefd!

    Heel veel plezier nog, en ik zal gauw eens weer gaan lezen!!

    Liefs Trienke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

London city

Recente Reisverslagen:

11 December 2008

Work -> End of Story.

10 November 2008

Story from karin

25 Oktober 2008

Weekend 16/17/18/19 oct.

26 September 2008

Verhaaltje 6 - Dagje met Karin mee in Londen.

10 September 2008

Verhaaltje 5
Karin

Actief sinds 04 Aug. 2008
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 21747

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2013 - 07 Februari 2014

Paramaribo City

23 Januari 2010 - 07 Juli 2010

Barcelona City

29 Juli 2008 - 10 Januari 2009

London city

Landen bezocht: