Story from karin - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Karin Jager - WaarBenJij.nu Story from karin - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Karin Jager - WaarBenJij.nu

Story from karin

Door: Karindejager

Blijf op de hoogte en volg Karin

10 November 2008 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hello there !

Het lijkt alweer precies de eerste maand dat alles fout ging, heerrrlijkk.
Karin die contracten tekent waarvan ze eigenlijk niet eens weet WAT precies ze ondertekent, of igg niet weet wat de gevolgen zouden kunnen zijn als je contracten aanmaakt voor een huisje wat officieel niet onder jou naam is. Of belasting moeten betalen wat officieel weer wel en niet moet.
En me werk is 1 en al shit :D.

Heb nu wel elk weekend vrij, geregeld door Mats.
We gaan het nu ‘volgens het contract’ spelen, weekends vrij & shift van 9 tot 5 ma t/m vr.
Ze ‘wisten’ niets van die contracten regeling af zeiden ze, wat volgens mij erg raar is?
Maar goed, ben vorige week eindelijk eens bezig geweest voor stageverslag.
Hoort elke week op te schrijven wat er is gebeurd etc. Maar aangezien ik er pas na 3 maanden mee begonnen ben kwam ik niet zover & ben dus maar geëindigd bij de tweede maand.
Toen ik bezig was kwamen ook net Latoya & Brechtsje binnen, twee vriendinnetjes van Jo-Anne uit Nederland! Kwamen even gezellig langs van woensdag t/m zaterdag.

Zaterdag ook nog even uitgeweest with Aleida, zou vrijdag eigenlijk ook maar afgelast door mezelf.
Vorige x toen ik uitging voelde ik me wat ongemakkelijk in me spijkerbroekkie doordat ook echt elk meisje hier in wat amper kleren kan genoemd worden uitgaat. Dus besloten Aleida/Studente Holland & ik eens even London style uit te gaan! Ging dus niet helemaal vlgns planning want ik moest dus eerst nog een aantal dingen kopen voordat dat kon haha, maar dagje centrum ging die middag niet door & belande ik die avond dus bij Aleida in de klerenkast.
Aleida had nog wel een aantal dingen hangen, dus zodoende gingen we ons omkleden en opmaken.
Normaal mensen in Londen gaan 9 uur al uit, wij waren pas 12 uur in de stad.

Nêt best !

Maar goed, aangekomen in tha city zei Aleida, nu moeten we een promotor tegenkomen(hij brengt je naar clubs of geeft igg tips). Leek wel of die uit de lucht kwam vallen, nog niet binnen 3 seconden stond er een promotor voor onze neus. Ik natuurlijk keihard uitlachen, wat hij niet snapte =D.
Nou goed, hem volgende vroeg hij naar ons ID. Maar ofcourse, de meisjes hadden het niet mee.
Aleida kwam met een GEWELDIG idee, opeens zei ze.. ik heb het verloren!
Ook de hele avond heeft ze dat dus vol moeten houden =D.
Heel profesioneel hoor, haha. Aankomende bij de club, ticket van te voren gekocht etc. wouden we de club onveilig maken. Ging helaas niet door want hoe lief we ook keken, we werden geweigerd met de woorden : I can’t let yah in without ID (ongeveer zo dan).

Zodoende gingen we naar de volgende club. Daar aangekomen leek het best leuk. De promotor deed z’n werk en liet ons aanpraten dat het een leuke & nieuwe club was,club thirteen.
Nou l o l, daar aangekomen, binnengelaten & ticket droppen kwamen we ‘the club’ binnen, WAUWIE 4 gastjes zittende aan een tafeltje. Ook nog eens superklein ‘clubby’ nog niet eens groter dan me woonkamer hierro. Een bar, drie tafeltjes, 4 gasten, en wat muziek.
Was dat het ? Wacht ! Er was nog een bovenverdieping, daar zou alles wel zijn dachten we.
Boven zijnde, 3 dansende mensjes, een bar, een dj & de niet te vergeten krakende boxen als de muziek op luid ging ! We werden wat teleurgesteld, maar dan was er nog een trap WOEHOEE!
Dit bleek vol verwachting & hoop de garderobe te zijn. 2 pond, ik gaf briefgeld maar dat kon ze niet accepteren want ze had geen kleingeld. Vragend : Word het nog drukker ? Jaja, rond half 1 is het bomvol ! Nou, Aleida & ik keken elkaar vragend aan : Het is al kw. Over 12 ?!
Nou goed, afgesproken een drankje te drinken & het nog even af te wachten werd het toch ietsje drukker.
Daarna nog ietsje meer & na een uurtje zaten we met een aantal gasten een shotje tequilla te drinken. Na nog een uurtje waren we uitgenodigd voor de volgende ‘party’s’ wat ook echt een party zou kunnen worden genoemd dan. Igg de cub dan. Vrijdag feestje & over 3 weken een bbq.
Nou goed, maar doen toch? Nog even shoppen voor de ‘Londen style’ & we kunnen weer op stap naar de volgende club! Veilig thuisgekomen inclusive wat ongelukjes waaronder Aleida’s [vastzittende in de busdeur] voet . Stuk van het vel eraf & hele reis gebloed.

Dit was weer een weekendverhaal van mij, weet ook niet waar ik anders deze site voor heb =D.
Om elke x over me werk & het leven van wonen in Londen te vertellen zou ook een beetje eentonig worden niet ? Heb trouwens beloofd elke week een verhaaltje te schrijven, I’m sorry friend.. it’s not gonna happen =$. Nu heb ik nog 1 nieuwtje voordat ik ga hangen ; 29th OFFF DECEMBER I’M COMING HOME !! Weer een weekendje Karin? Nee nee, ik stop ietsje eerder met mijn stage hier zodat ik oud&nieuw bij m’n vriendjes kan vieren.

Dit was het voor vandaag, cheers =D . . .

Xx.

  • 10 November 2008 - 22:23

    Aleida:

    Hai London style stapvriendinnetje!
    whahaha wat heb ik gelachen om je verhaal zeg.. precies zoals je zegt was het ook! Maar was wel gezellig toch! onze agenda ook meteen wat voller met party's! :D
    weet niet of ik morgen kom, zal morgenochtend sue even bellen.. kan alleen op slippers lopen :( echt balen! miss dat ik in het kantoor kan werken?? I don't know..
    see you soon!
    xx

  • 11 November 2008 - 11:21

    Stephy:

    hahaha die club klinkt een beetje als fata de eerste paar dagen hahahaha
    en what the fuck?????ji????????rokje?????????
    VET LEUK!!!!!!!!!
    jij gaat hiero ook zo met mij uit keertje ik moet het wel ff real life meemaken hahaha !

    dikke kus
    spreek je
    xxxx

  • 12 November 2008 - 19:54

    Hait:

    Dat ze jullie in die stijl geweigerd hebben, kan ik me bijna niet voorstellen. Thuis ook maar eens proberen, maar dat durf je vast niet. Zo te lezen is de fun er niets minder om.

    Werktijden ook weer conform contract lees ik. Gaat ook wel eens iets goed dus. Voor je het weet zit je weer thuis.

    Geniet ze nog maar even en niet teveel blind tekenen, straks moet je nog langer blijven ook.

    Dikke tuut

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

London city

Recente Reisverslagen:

11 December 2008

Work -> End of Story.

10 November 2008

Story from karin

25 Oktober 2008

Weekend 16/17/18/19 oct.

26 September 2008

Verhaaltje 6 - Dagje met Karin mee in Londen.

10 September 2008

Verhaaltje 5
Karin

Actief sinds 04 Aug. 2008
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 21740

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2013 - 07 Februari 2014

Paramaribo City

23 Januari 2010 - 07 Juli 2010

Barcelona City

29 Juli 2008 - 10 Januari 2009

London city

Landen bezocht: