Work -> End of Story. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Karin Jager - WaarBenJij.nu Work -> End of Story. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Karin Jager - WaarBenJij.nu

Work -> End of Story.

Door: Karindejager

Blijf op de hoogte en volg Karin

11 December 2008 | Verenigd Koninkrijk, Londen

People wake up !

Het is weer tijd voor een verhaaltje.
Over drie weken pass ik ‘m alweer naar huisje, 29th offf December !
Zit nu in me Londenaarse huisje dit berichtje te schrijven, me laptop op de schoot zittend tegen de kachel. Want ja, ook hier is het koud koud koud !

Als ik nu terugkijk is het toch best snel gegaan.. Sommige kijken misschien nu raar op jah, maar ik zit hier toch alweer 5 en halve maanden.. Begin al meer te genieten hier, je leert met de tijd mee natuurlijk steeds meer mensen kennen. Het uitgaan is natuurlijk altijd weer een vraagteken, ’t antwoord krijg je op de stoep van de club, kom ik erin ja ja ? id? even lief kijken? Nope no id no entree, shit nee dus.

Deze week erg veel geregel gehad met me werk vanwege de overuren & het berekenen van het aantal uren dat ik minimaal moet maken zodat ik er misschien tussenuit kan knijpen & eerder kan stoppen met me werk. Kreeg dus dan vandaag te horen: Karin, het is vandaag je laatste dag.
Stop je vandaag of morgen, wat wil je ? Oei, slik, shock.

Eerder naar huis zou ik sowieso, ik had gepland 29 december te vertrekken instead 9de van Januari.
Vanwege de weekenden vrij te hebben zou ik dan de 24ste stoppen met werk want uitgerekent 29de vertrekken naar huis, 27/28 weekend (dus vrij), 25/26 kerst (vrij). Maar dus vanwege het nog eerder weg proberen te kunnen kwamen er een aantal meer vrije dagen bij. Ingewikkelde verhalen, berekeningen, overwegingen om nog even ietsje langer te blijven lijkt het er toch op dattik 12 December al stop!

Natuurlijk heel apart, net alsof je op the spot word ontslagen ofso..
Je hebt er dan toch wel weer bijna halfjaar gewerkt & hoopt dus nog wel op een beetje een fatsoenlijk afscheid & een beetje een voorbereidende vanplaats zonder het te weten dat het je laatste dag is te werken als een normale, lange, zware & vervelende dag.
Maar goed, vandaar besloten morgen nog te werken en dus even gedag zeggen tegen de mensen die igg geen day off hebben. Gelukkig voor mij, de 18de is er een Christmasdinner in het hotel voor het personeel, heb dus gevraagd of ik daarbij kan zijn & dat kon !
Kan ik dan nog even normaal doei/vaarwel/bye bye/good luck/happy chirstmas/newyear/succes of whatever zeggen/wensen tegen sommige mensen die ik wel waardeer, respecteer & fun mee heb gehad in deze tijd dat ik in Hilton Hotel On Park Lane zat, natuurlijk was het niet allemaal een ramp !

Heb mijn negatieve tijden gehad, maar ook zo af en toe z’n leuke momenten. Zoals bijvoorbeeld meelopen met Housekeeper Melissa, ze komt van Jamaica, spreekt dus goed Engels & geen andere taal tegen andere werknemers zoals russisch/pools/of een andere gekke rare onvolgbare taal. Elke keer als ik met haar was, wat erg vaak voor is gekomen gingen we up 2 the floors en in elke kamer drukten we de radio aan en volgden zo de nieuwste nummers & zongen de leuke liedjes mee, veel gelachen met haar.
Ook gek genoeg zal ik vast en zeker de ‘heerlijke’ momenten van Park Lane op z’n best gaan missen, haha. De vergaderingentjes die altijd tot discussies leidden, de ruzies , de roddels etc. [Nooit geweten dat ‘volwassenen’ zoveel roddelen, nog bijna meer dan de jeugd!]
Deze dag was ik eerst tot één/twee uur met Maggi voordat ik met Melissa de rest van de dag zou besteden. Maggi is assistant housekeeper and ze weet állés van wat er gebeurd in de afdeling housekeeping, vandaag bij haar te zijn voor maar vier/vijf uurtjes weet ik alweer alles van wat er speelt, de nieuwste roddels, ruzies alles. Heeerlijkkk, haha.
Ik zal nu het een en ander even klaarmaken voor morgen & duik dan mijn bed maar in.

Ben toch ook wel weer blij dat het mijn laatste dag is hoor, maar doordat het zo onverwacht snel komt is het even een duik in het diepe waar je even van moet herstellen =).

People, voor nu wil ik zeggen heb een goeie nachtrust, laat morgen een leuk bericht achter op me site & zie jullie allemaal rond de 29ste wel weer !

Ps. Morgen al vrij betekent natuurlijk wel, driedubbel feesten, minder slapen, shoppen shoppen & shoppen &.. de toerist uithangen ? Hihi, we we’ll see what this time will bring us !

  • 12 December 2008 - 07:34

    Ruurd:

    Leuk bericht Karin, nou lekker even uitzitten en 18 december nog even eten en dan tot snel :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

London city

Recente Reisverslagen:

11 December 2008

Work -> End of Story.

10 November 2008

Story from karin

25 Oktober 2008

Weekend 16/17/18/19 oct.

26 September 2008

Verhaaltje 6 - Dagje met Karin mee in Londen.

10 September 2008

Verhaaltje 5
Karin

Actief sinds 04 Aug. 2008
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 21710

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2013 - 07 Februari 2014

Paramaribo City

23 Januari 2010 - 07 Juli 2010

Barcelona City

29 Juli 2008 - 10 Januari 2009

London city

Landen bezocht: