Weekend 16/17/18/19 oct. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Karin Jager - WaarBenJij.nu Weekend 16/17/18/19 oct. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Karin Jager - WaarBenJij.nu

Weekend 16/17/18/19 oct.

Door: Karindejager

Blijf op de hoogte en volg Karin

25 Oktober 2008 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Even weer vrije tijd voor mezelf !
Ja jongens,’k heb weer eens weekend :D.

Weet nog wel dattik schreef over makkelijk uit te houden hier en bla blaa.
Maar wou nu toch ook wel weer eens even naar huis, even lekker party’en met friends en whatever ik ook maar wou doen ! Is vorige weekend dan toch ook eindelijk eens gebeurd !
Hele organisatie voor de vrijdags, want mama werd jarig (Zal de leeftijd niet noemen mama ).
We hadden een bar afgehuurd & eens diep in ’t verleden kijken waar mama mee om ging.
Een aantal mensen opgeschreven & natuurlijk de familieleden altijd welkom.
Met die informatie gingen we aan de slag, barretje – voorraad dranken inkopen (wat papa heeft gedaan en ik moet zeggen, bedankt voor alle 30 flessen drank en 13 kratten bier wat we over hebben hoor, good job!). Music regelen en nog even de uitnodigingen maken, printen & versturen.
Karin op donderdag laten douchen, pyjama aandoen, haar koffer in laten pakken & dan laten zien dat ze een verkeerde ticket voor de bus (die me naar het vliegveld zou brengen) heeft uitgeprint, dan Karin in de bus laten stappen in der pyjama (ach, het is toch Londen) naar een winkeltje toe laten gaan & der goeie papieren uit laten printen, after that koffer verder in laten pakken & nog even 2 uurtjes laten slapen. Zucht…
Dan om 3 uur ’S nachts al haar drie wekkers af laten gaan, het bed uit en beslissen welke taxi ze gaat nemen, omdat oja .. er twee, elk van een ander taxibedrijf waren ingelicht door fam. De Jager om Karin op te laten halen. De ene stond voor me deur, de ander stond me te bellen over waar het precies was want hij wist het huisnummer niet. Ben in de ene ingestapt en zat ondertussen met de andere te bellen, maar opgehangen en me mobiel op stil gezet, wat ook wel nodig was anders had ik de hele taxireis van 20 minuten me simpele Nokia ringtone kunnen beluisteren.

Even terug naar donderdagnacht 16 Oktober :
Na de taxi mijn bus opgezocht die er nog niet bleek te zijn omdat ik natuurlijk weer veel te vroeg was.
Na een halfuurtje wachten de bus ingestapt daar anderhalf uur ingezeten en toen was Karinnetje op het vliegveld :D. Allemaal even spannend natuurlijk.
Na een aantal uurtjes het vliegtuig in, muziekje op en slapen maar.
Natuurlijk aantal keren wakker geworden & de laatste keer dattik wakker werd voelde ik het vliegtuig schudden, bleek dat we al op de grond waren & dus in Nederland !
Na het vliegtuig uitgestapt heel snel gaan lopen omdat papa op me stond te wachten !
Bleek een hele loopweg te zijn voordat je eindelijk bij de hal was, liep naast een mannetje die ook heel snel wou en zo deden we zonder dat hij het door had ‘wie is het snelst bij de hal’ :D.
En toen .. zucht. Ja hoor, een halfuur in de rij staan om je paspoort te laten zien.
Nou goed allemaal goed gekomen, en daarna in de auto met papa die me naar oma bracht & daar gegeten, Anita me opgehaald om allemaal dingen te regelen hanos, blokker, Albert Heijn, dokter/ziekenhuis (even bloedtestje voor mijn moeheid) & fysio.

. . . . Even skippen . . . . >

Vrijdagavond :
Iedereen ontvangen, de gezusters achter de bar, broer der bij (oefenen voor z’n job in Grunnetje :P), muziekje op & wachten op mama.
Mama geblindoekt laten komen, verassen & laten bijkomen. Ze wist hier natuurlijk niets vanaf (was de bedoeling). Toen ik daarna ook nog op kwam duiken achter de bar vandaan had ze de traantjes in der ogen. Arme memmie. Nou, hele leuke avond gehad & daarna gauw naar bed.
Zaterdag naar het centrum met me vriendinnetje & die avond lekker uiteten met me beste vriendinnetjes ! Super leuke avond gehad, na het eten naar bak/hennie ris/swetser/gossip/bak/dna gegaan & echt heel leuk gehad, bedankt voor de fijne avond meiden ! Ook nog een speciaal cadeautje gekregen van ze, super lief ! Een aandenken aan hun in al die tijd dattik nog in Londen zit =)!

Zondag even lekker uitslapen bij Stephy, weer naar huis en om 4 uur de auto pakken op naar het vliegveld weer. Vanwege deze supriseparty hebbik ook niet iedereen kunnen vertellen dattik terugkwam want het moest geheim blijven natuurlijk ! Hopelijk kom ik met oud&nieuw weer terug !
‘’ Wil je eerder naar huis, vind je het niet meer leuk ? ‘’ Jawel, vind het nog wel leuk..
Maar gezinnetje komt hier met kerst een week & vertrekt 29 December weer naar Holland.
Dan hoef ik nog maar 12 dagen te werken qua contract & probeer dus met hun mee te gaan, makkelijker met alle spullen & dan kan ik oud&nieuw thuis vieren ! Het kan hier oh zo mooi zijn in the big city, maar als je je vriendjes ergens anders hebt dan weetik het zo nog niet :D.. Right people ?!

Over me werk heb ik nu niets kunnen vertellen, komt volgende x wel weer. Hoeven natuurlijk niet altijd een drama verhaal te schrijven :D.

Mensen, adios & typ maar een leuk berichtje back!

Kisses me

  • 25 Oktober 2008 - 12:59

    Anita:

    Je mag gerust zeggen dat mem 50 is geworden hoor ;) Heb net je bootticket geprint dus nu maar hopen dat je mee kan :) xxx

  • 25 Oktober 2008 - 15:47

    Hait:

    He He beetje rustig. Hebben we nog eens een appeltje voor de dorst. Beter iets te veel dan net wat te weinig. Leuk verslag overigens.

  • 25 Oktober 2008 - 19:00

    Hanna:

    OH LIEVERD! super lieve foto van mij hahhaha

    vond het ook leukkkkk, jij ook bedankt voor de leuke avond natuuurlijk:D

  • 25 Oktober 2008 - 19:18

    Annie:

    He Kaatje. Hoezo, simpele nokia ringtone!! Zie het ook al helemaal voor me dat grappige spelletje van jou "wie is het snelst bij de hal". Trouwens leuke foto"s met die roze hoedjes. Kuz mem.

  • 27 Oktober 2008 - 09:41

    Nienke:

    Jaaaa, 't was een heel gezellig dagje :D!

    Hopen dat je eind dec. weer terug komt!

    kusje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

London city

Recente Reisverslagen:

11 December 2008

Work -> End of Story.

10 November 2008

Story from karin

25 Oktober 2008

Weekend 16/17/18/19 oct.

26 September 2008

Verhaaltje 6 - Dagje met Karin mee in Londen.

10 September 2008

Verhaaltje 5
Karin

Actief sinds 04 Aug. 2008
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 21711

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2013 - 07 Februari 2014

Paramaribo City

23 Januari 2010 - 07 Juli 2010

Barcelona City

29 Juli 2008 - 10 Januari 2009

London city

Landen bezocht: