Verhaaltje 6 - Dagje met Karin mee in Londen. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Karin Jager - WaarBenJij.nu Verhaaltje 6 - Dagje met Karin mee in Londen. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Karin Jager - WaarBenJij.nu

Verhaaltje 6 - Dagje met Karin mee in Londen.

Door: Karindejager

Blijf op de hoogte en volg Karin

26 September 2008 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Op dit moment zit ik in de bus dit verhaaltje te schrijven. Op weg naar .. weetik eigenlijk niet :). . .
Heb vrij vandaag en heb geen idee wat te doen ! M’n favo liedje opgezet en de buitenwereld maar ingegaan. Nou zit ik dus in de bus, m’n fototoestel mee en gewoon in de bus zitten totdat ik iets leuks zie. Goed idee, ofniet ? De bus gaat naar eindbestemming Marble Arch, het einde van het centrum.

Denk dat dat ook mijn bestemming word, want ben te lui om er ergens uit te gaan.
Vandaag wel een aantal dingen te doen ;
Elektriciteit opwaarderen/kopen die nu al op 0.02 pond staat (en ja ik heb de sleutel mee!)
Boodschappen doen wat Jo & ik al een aantal weken niet meer hebben gedaan.
En nog voor de 3de keer op zoek naar een nieuw postkantoor, weer wat formulieren vragen.
Vorige x zette ik er valse handtekeningen op maar dat viel wel héél erg op. :)
Dus maar weer even nieuwe formulieren halen !
Zie net een tourbus langsrijden, misschien moet ik daar maar in gaan zitten !:D

M’n papiertje en pen al opgeruimd zou ik er bij de volgende stop uit om wat foto’s te maken, toch maar weer gaan zitten (Neem ik de terugweg wel).

(40 min. Later). . .

Ben er toch maar uitgestapt, m’n bus stond in de dagelijkse ‘file’ en ben er uitgestapt bij Horse Guards Parade (Foto’s 1,2,3). Heb daar 10 minuten naar en aantal paardenkonten (ja stond aan de verkeerde kant) zitten kijken en wachtend op wat actie maar dat zat er niet in (Zie foto’s 4,6).
Ben toen maar wat verder gelopen naar een prachtig plekje! (Hier zal ik vaker komen als ik wat heb om over na te denken :D)! Zag ook nog eens een prachtig bankje helemaal leeg en liep daar dus ook meteen naartoe, anderen zagen het jammer genoeg net iets sneller :( .. Dit was ook zo bij m’n volgende slachtoffer. Toen maar naast klef & beff gaan zitten, how nice !

Toch nog wel kunnen genieten van het uitzicht, de eendjes (die me aanstaarden, zie foto 13) en de people die langsliepen (altijd leuk om mensen te bekijken hier in Londen!).
Kwam net een groepje schoolkids voorbij gelopen, nog snel een foto kunnen maken, geweldig al die uniformpjes ! (Foto 7,8,9,10,11,12,13)

Op weg naar m’n busstop kwam er actie in de paardjes, nog wat foto’s genomen dus (Foto 5,15,16).
Daarna naar de pinautomaat, supermarkt en Trafalgar Square geweest (Foto 17,18,19).
Bij Trafalgar lekker m’n broodje en Jus opgegeten/gedronken en ondertussen nog een interview gehad door wat jongeren. Ze hadden een camera bij zich & gingen naast me zitten en vragen stellen.
Eerst zag ik het ze bij anderen doen, ik dacht no way mij filmen ze niet !
Maar toen ze naar me toekwamen dacht ik ach wat maakt het ook uit :D.

Daarna stapte ik in de bus naar eindstop Marble Arch, maar de buschauffeur had zich bedacht.
Hij liet iedereen een aantal stoppen eerder uitstappen want zijn werktijd zat erop.
Toen was ik dus MIDDEN in het centrum, nouja wat moest ik anders :$..
Maar lekker wezen shoppen dus, heb niet zoveel te besteden hier in Londen maar als de buschauffeur me hier uit laat stappen tja. . you can’t blame me :d.. (Foto 20,21).

Verder deze middag nog maar even naar het postkantoor geweest, pizza, drinken en electriciteit gekocht (wat ook echt nodig was want toen ik thuiskwam en het licht aandeed viel het ook meteen weer uit omdat we geen tegoed meer hadden).

En nu zit ik dus weer thuis. Pizzatje in de oven en lekker relaxen.
Misschien vanavond nog even clubbing maar not for sure!

Dit was m’n dagje tot nu toe, see yah !

- Xxx ..

Ps. Vorige week trouwens ook erg genoten van het weekend & dit keer even ECHT Londen gezien.
Had een at homeparty en er wouden nog twee guys meepartyen wat we dus niet accepteerden, het was geen club die je zomaar even binnenwandelde. Ze liepen dus het huis in en de guys van het huis weigerden hun. Ze liepen weg, later kwamen ze weer terug en begonnen ze ‘aan te vallen’ met stokken en stalen buizen.. De guys terugvechten dus en 1tje belande in’t ziekenhuis.
Klinkt ernstig maar viel wel mee, later nog gewoon doorgepartied. Ik helemaal stressed out want dacht te horen dat ze een gun hadden, wat helemaal niet zo bleek te zijn hihi.

Die week daarvoor met Zola uitgeweest die hier al een tijdje woonde in Londen en me dus even de leuke clubs in Londen heeft laten zien :D.


  • 27 September 2008 - 09:47

    Stephy:

    ja hoor geef maar weer de bus chauffeur de schuld.;)
    i know you!!!!!

    kus stephy

  • 27 September 2008 - 21:06

    Mtz:

    Heej ondekkingsreiziger, leuk verhaal :)! zie je van de week weer
    Groetjes Mats

  • 07 Oktober 2008 - 15:26

    Marjon:

    Hoi Karin,

    Je vermaakt je idd prima lees ik.
    Wel voorzichtig met die guys he;)

    Veel plezier!

  • 23 Oktober 2008 - 13:32

    Liefste Stephy:

    he waar blijft jouw verhaaltje uit heerenveen en de fotos?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

London city

Recente Reisverslagen:

11 December 2008

Work -> End of Story.

10 November 2008

Story from karin

25 Oktober 2008

Weekend 16/17/18/19 oct.

26 September 2008

Verhaaltje 6 - Dagje met Karin mee in Londen.

10 September 2008

Verhaaltje 5
Karin

Actief sinds 04 Aug. 2008
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 21709

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2013 - 07 Februari 2014

Paramaribo City

23 Januari 2010 - 07 Juli 2010

Barcelona City

29 Juli 2008 - 10 Januari 2009

London city

Landen bezocht: