Verhaaltje 4 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Karin Jager - WaarBenJij.nu Verhaaltje 4 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Karin Jager - WaarBenJij.nu

Verhaaltje 4

Door: Karindejager

Blijf op de hoogte en volg Karin

07 September 2008 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hello people,

Maar weer even wat van me laten horen.Deze keer maar een kort verhaaltje, gewoon even van me laten horen dat alles goed gaat hier !

Heb het naar me zin & wil jullie nog even bedanken voor de berichtjes & reacties! Keep writing !

Het leukst aan Londen ?

Well, the city leeft 24u per dag, altijd iets te doen !
Maar het mooist, elke dag nieuwe mensen. Van toeristen, scholieren tot zakenlui.20 culturen door elkaar, iedereen werkt samen.
Ook is er altijd iets te bekijken hier.

Denk dat er trouwens een virus op m’n computer zit want schrijf dit berichtje nu al voor de 3de keer overnieuw. Lekker irritant dus en het worden steeds minder letters :D..

Maar goed, m’n werk gaat ook goed! Ben nu supervisor in mijn afdeling.
Soort van manager over een aantal personeelsleden, grote verantwoordelijkheid want de wensen van de gasten moet ik nu vervullen & de klachten zijn ook geheel voor mij nu ! [Aii, hopen dat ze niet teveel gaan eisen :D..]

Vorig weekend is m’n big sistah langsgeweest, en tja wat we gedaan hebben ? Voornamelijk veel geluierd, de zaterdag was het veeelste warm om iets te doen (bloedheet), en die zondag regende het alleen maar dus ons plannetje om naar het strand te gaan was ook afgeschaft.
Zaterdag in het park gelegen, muziek geluisterd & ‘gepicknickt?’ & die avond naar één van the clubs in London. Ik weet het, 21 + maar ze hebben me niet naar m’n ID gevraagd, voornamelijk ook omdat we via de zijingang(nooduitgang) binnenkwamen haha. Die zondag filmpjes gekeken & maandagochtend moest ik werken.
Na m’n werk nog even the pub in met m’n zus en haar Londenaarse vriendjes.

En laten we het maar niet over vrijdag hebben ofwel Anita ? Ik verwachtte mevrouw om 1 uur in de middag bij mijn hotel maar mevrouw kwam pas 11 uur in de avond aan bij mijn huisje. [Ik doe het haar niet na, verslapen en je vlucht missen :D..]

Maar goed, die avond nog wel even weggeweest ;)Bedankt voor het leuke weekend hoor Siss ;)..

Kreeg al te horen dat ze in de herfstvakantie hier weer komt.. ‘slapen?’.
[Ik hoefde haar niet eens uit te nodigen, ze deed het zelf al namelijk:O!]. Dus mensen, nog meer onverwachte bezoekjes waar ik nog niet van weet ?!:D

Nou goed, op naar het volgende bezoek dan maar !;):D

Nou mensen, ik duik nog even mijn bed in voor nu & dan nog even het centrum in & misschien daarna nog even sushi eten in Yo Yo Tokyo met m’n roommate & nog 2 vrienden.
Yo Yo Tokyo here we come :D..

Nog fijn weekend deze paar uurtjes !
Huggs me!

  • 07 September 2008 - 10:38

    Anita:

    He vlucht missen is echt niet zo moeilijk hoor. gewoon lekker in je bed blijven liggen en je wekker negeren :P

  • 07 September 2008 - 19:57

    Hanna:

    Woow nu al promotie gemaakt :D? hihi
    You go giiirrrll..
    Leuk om zo´n verhaaltje te lezen, en leuk dat het zo goed gaat!
    Spreek je!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

London city

Recente Reisverslagen:

11 December 2008

Work -> End of Story.

10 November 2008

Story from karin

25 Oktober 2008

Weekend 16/17/18/19 oct.

26 September 2008

Verhaaltje 6 - Dagje met Karin mee in Londen.

10 September 2008

Verhaaltje 5
Karin

Actief sinds 04 Aug. 2008
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 21720

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2013 - 07 Februari 2014

Paramaribo City

23 Januari 2010 - 07 Juli 2010

Barcelona City

29 Juli 2008 - 10 Januari 2009

London city

Landen bezocht: